söndag 20 april 2008

SM-GULD!! =P

Det här borde jag skrivit i fredags, men då blev det inte av.
Igår hade jag kunnat gjort det, men då blev det fest i stället.
Alltså måste jag skriva det nu, innan det går ännu längre tid.
Det är ju enormt viktigt att vi får in detta inlägg på bloggen så alla få ta del av den underbara känslan, t.o.m du Adam. =P

Jag säger bara HV71!! Vilka fina matcher. Vi krossade LHC totalt! Mohaha!
Guldet var vårat hela tiden. Trodde ni något annat eller?! ;)
Jag kommer leva länge på det här..

2 kommentarer:

Adam Z sa...

Alla domarna står staty i J-köping nu... Synskadadesriksförbund uttalade sig efter segern:
-Skönt att vi blir representerade på så här pass hög nivå.

"Även blinda domare kan då och då hitta en hockeypuck."

Ulli sa...

Haha, kom med nåt bättre.. =P