torsdag 17 april 2008

Seriöst

Jag har ringt på samma snubbe HELA dagen idag. Ska skriva en "notickel" om killen, en innebandytränare. Vadå, snabba 800-1000 tecken typ! Lättfixat, trodde jag.

.
Ringde på mobilen, avstängd. Ringde på jobbet, lämnade meddelanden till hans arbetskamrater. Ringde igen, lämnade fler meddelanden. Han slutar fyra, ringer på mobilen, fortfarande avstängd. Provar igen och igen. Ohh! Han har satt på telefonen, värsta grejen. Men nu vägrar han svara. Igen. Och igen. Och igen. Och igen. Lämnar mobilsvar, han ringer inte upp. 
.
Snart går jag hem. Utan notickel. 

1 kommentar:

MRTNA sa...

haha, men samma här! satt hela tisdagen i telefon. slog siffror tills både fingrarna och ögonen blödde. Försökte desperat få tag på folk att göra porträtt på. O när de väl svarade sa de nej. Dagen efter skuttade jag av lycka när chefen sa att de gjort en miss i Umeå o att jag slapp fortsätta :}