tisdag 22 april 2008

Cederberg kollar igenom kollegieblocket...

..och hittar lite olika. 


- Premiären av Broarna Runt.
- Skellefteåtjej groomar bakom landslagskusk
- Skellefteå IBK, ny tränare?
- Martina Lindbergh (!!!), volleybolltjej med nytt stipendium
- Sunnanå lånar ut spelare till div 1, alvik.
- Införrapporteringen på div 4 herrar, under konstruktion. (hey, jag ringer runt till typ 12 fotbollstränare)
- Samma rapportering på div 3 damer.
- Reportage från friskvårdskomaniet
- Skriver om "skellefteåtjej groomar bakom landslagskusk", helt plötsligt inaktuell. 
EDIT: 
-Malå IF har nya tränare, han gatt ja ju o ha skrive om mä. 

Fortsatte försöka få tag i innebandytränaren som jag ville prata med. gav upp efter två dagar.

Nu ska jag skriva om Zlatan-camp, och slita vidare med div 4 fotbollen.

So long!


2 kommentarer:

Ylva sa...

jag håller på att somna på övervåningen, vickan.

MRTNA sa...

skriv om mig istället! :D om mina drillflickedrömmar.. eller omfattande plåtinstresse. jag ställer upp på allt!