fredag 25 april 2008

Back on track

Jag gjorde en Robban idag.. Umm, nu undrar ni allt vad jag menar. =P
Okej, jag förklarar vad man gjort då. Jag lyckades spräcka ett par jeans. Dock inte lika mycket som han. Haha. Mina favobyxer bara för att göra saken värre, damn!

Idag har jag varit i Hammarstrand hela dagen. Vjuade en tjej som har totalrenoverat sitt hus, en tant som samlar på parfymer och det som tydligen måste vara med varje vecka, en pizzabagare. De två första filmade jag också, så de ska vara med på webben. =)

Jag har inga bra minnen från Hammarstrand kan jag säga, hamnade i ett knivslagsmål på nyår. Hade t.o.m glömt bort det tills för ett tag sedan.

Någon mer än jag som hatar visdomständer btw? Ett av asen har gjort så jag måste käka antibiotika tre ggr/dag i tio dagar! Fick nån infektion så nu är det svullet runt den tanden. Kan knappt stänga munnen för att det gör ont. Äta är typ omöjligt.
Ge mig knark.

1 kommentar:

viktoria cederberg sa...

Knark är bäst, ingen protest!

Vi hatar väl alla visdomständer...?