fredag 18 april 2008

Åååhh, jag är så glad just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag tänkte skita i jante-lagen för tillfället. Nu skryter jag på utav bara h-vete.

Jag hade hoppats på att få in en liten tå av praktiken, att dom skulle veta vem jag är och så om jag vill sälja in nått sen. Men nu. Det blev ju ännu bättre än vad jag kunnat tänka mig.

I dag kom först publishern för webben och sa att de ville satsa på mig. Så. Jag ska få gå en webb-utbildning för att kunna uppdatera webben.

Sen kom nyhetschefen och utvecklade de hela, sa att de hade haft möte om mig idag, och de ville att jag skulle börja jobba extra hos dom. Och att jag skulle få gå utbildningen så fort som möjligt. Fan så glad jag blev.

Jag är så överlycklig just nu så de är inte klokt!

7 kommentarer:

Mike sa...

Nice, grattis till dig!

ZWDJR sa...

Wooow! Grattis!!!

MRTNA sa...

inte illa! grattis! :D

Ylva sa...

FYFAN vad bra!! elin, dina sommarproblem är lösta! så jävla bra gjort av dig! NJUT! :D

Elin sa...

Ylvan. Tyvärr e nog inte sommarproblemen lösta, de har redan tillsatt sommaren, så de gick ja miste om. Men helger, kvällar å annat extra känns inte fy skam de heller :-) Får harva på indiska en till sommar.
Hoppas allt e bra med dig !

Ulli sa...

Åh fan vad kul! Grattis! =)

Ylva sa...

kvällar och helger, och istället en ledig sommar! ;) hihi. kram & sjukt bra gjort!