onsdag 23 april 2008

Död åt Tengil

Senare idag ska jag få gå en minikurs i webb-tv. Weeii. =D Tydligen gillade de mitt inslag om skolmaten.
Sen försöker jag få tag på folk och INGEN av de svarar. Beror det på att det är dolt nummer eller vafan?

Idag hade jag första uppslaget igen. + en etta puff som på förra saken. Det e då själva fan om jag inte får jobb på ÖP i sommar.
Vi i J1 är ju mest passande för tidningsjobben i sommar!
Är det någon som säkert vet att ni får jobba som journalister i sommar?

Det som sabbar min dag är att jag har grym värk under en visdomstand. Kan knappt prata och gapa för att käka är nästan lika med en avrättning, för att det gör så ont. Så ja, det är väl tur att ingen svarar i telen då...
Död åt tandläkare btw. Ville inte ta in någon ny dit jag ringde. Hur tänker de då? Det borde jag skriva en notis om! Mohaha

Inga kommentarer: