lördag 26 april 2008

Äntligen får jag vara med:)

Hahaha, jag har suttit å fipplat med den här bloggeranvändaren i hundra år. Tillslut fick jag reda på att man var tvungen att bli inbjuden. Tack Vic!
Jaha, är alla reda för en klassfest efter praktiken?? :) Jag har läst så mycket ekonomi, arbete/fack relaterat material under praktiken så jag är ganska slut. Behöver lite J1 galenskap, haha
Verkar som alla fått jobb också, gratis. Min tidning hade inga sommarjobbare men jag lyckades charma till mig musikspalten i tidninge iallafall. Blir krönika och recensioner i varje nr, blir nog kul.
Nu är det ju bara en vecka kvar sen ses vi i grottan!

"pissetassar? dollar.... dollar, Ragnar!" Dynamit-Harriii aka. Allas vår Ylva

3 kommentarer:

Ulli sa...

Yeah, det var på tiden. Välkommen Rob! Klart som fan att man är taggad för klassfest! Man har ju aldrig så roligt som då. Haha.
Just ja! "Pissetassar? Dollar... Dollar, Ragnar." Vi höll ju på att dö av skratt. Det var tider det. =P

Mike sa...

Öl? ÖÖL?

Ylva sa...

HAHAHAHAH. ragnar!