tisdag 3 november 2009

Skellefteå calling

Hey alla!

Nja, J1 var jag iaf, men någon J2:a blev jag aldrig. Anyway, anyhow. Livet i SkellHell rullar vidare. Jag jobbar, jobbar och åter jobbar. Jag blev servitris i slutändan, haha. Inget drömyrke, men otroligt sköna arbetskamrater och ljusår trevligare än fjolårets fabulösa städjobb.
Dessutom jobbar jag som servitris på min favoritplats, Skellefteå Kraft Arena. Även om det innebär att jag inte hinner se en enda match så har jag riktigt roligt.
.
Samma pojkvän och numera även hund. Gandhi. Han har vuxit på sig sedan bilden, han var bara drygt åtta veckor då, han är 17 veckor nu. Söt som socker - och tur är väl det!? Väger upp alla de bus han hittar på...

Sökte ny skola i våras, men kom inte in. Hade planer på att bli Göteborgare, men Göteborg ville inte ha mig. Eller, skolan ville i alla fall inte ha mig. Tror jag kommer söka igen i vår, men vi får se. Annars söker jag något annat - jag vill plugga!

Vet inte vad jag mer ska säga. Jag har köpt ännu fler skor sen jag slutade hos er. Det är väl typ det mest spännande i mitt liv, förutom hundskrutten då, haha.

KRAM PÅ ER!

1 kommentar:

Ylva sa...

åh så fint med en update vickan! KRAM!