måndag 2 november 2009

Dags för lite uppdatering hörrni!

Nu om nån gång är det ju roligt om vi skriver lite här! Vi träffades varje dag förrut, nu ses vi knappt! Så uppdatera er lite, en lägesrapport är på sin plats. Vi kommer för alltid att vara J1 och J2 tillsammans :)
Jag jobbar nu på VF, som vanligt. Den 1 oktober började jag med webb-tv, ett projekt som är i ett halvår. Sen jobbar jag som vanligt på sporten varannan helg. Askul. Jag älskar varje sekund jag är på jobbet, förutom när tekniken jävlas med mig.
Det är grymt skoj att göra webb-tv. Jag är helt själv på VF att jobba med det och jag har mer eller mindre fria tyglar. Jag bestämmer när, var och hur jag ska jobba. (Kan ju säga att det blivit väldigt mkt sport hittills hehe). Men det är lite bökigt, jag ska fota, intervjua, klippa, redigera själv. Men sjukt bra att kunna. Jag kör bara gärnet, har ingen aning om vad jag håller på med riktigt, men det fungerar ju. Vitbalans och sånt har jag inte brytt mig om hittills..
Robban, Elin och jag träffades förra veckan och drack öl - askul! Kan vi inte ses alla som är kvar i Umeå snart? Och ni som inte är här - när kommer ni hit?
Dags att börja uppdatera nu hörrni, nu har jag börjat, ge mig info och skvaller. Jag vet ju att Robban dominerar på sr, men vad gör ni andra? Ulli, hur går det för dig och hur går det med killen? (jag vill ju inte bara veta det jobbmässiga ;) )
Så skriv nu allihopa! Jag saknar er och tiofikat mycket!

2 kommentarer:

Ulli sa...

Tjohoo! När jag kommer till Umeå? Det var en bra fråga.. Men nån gång, inom en snar framtid vore roligt. Behöver bara nånstans att bo. ;) Med Martin går det bra, men han jobbar i Holland så jag har tråkigt. Ska jobba på TV4 Östersund en vecka snart, men det e lite jobb. Måste ha mer!! Kul att du jobbar med webb-tv också. Det gjorde jag för två år sen på en tidnining. Kul, men kvallan e inte riktigt lika bra som det på tv. Men det vet ju du med. =P Hur går det med Tobbe? Ha det bra!

Ylva sa...

fan va duktig du är lina! yeah!