måndag 23 november 2009

Journalistfest!

Hallå! Har ni sett det här? Jag ska dit, vilka fler kommer?

Frilansjournalisterna i Västerbotten bjuder in till Mingel och Glögg!

Var ska vi vara? Rex festvåning.
När är det? Måndag 14 december 2009 kl 19.
Vem är inbjuden? Alla journalister i Umeå, både anställda och frilansar med eller utan egen firma samt journalist- eller mediestudenter vid Umeå universitet och Strömbäcks Folkhögskola.
Vad händer? Det här är en ”lär-känna-din-kollega-kväll”. Vi bjuder på macka, glögg, lite godis, garderob samt stå-upp-underhållning.
Vad kostar det? Ingenting.
Är allt gratis? Nej, inte baren.
Föranmälan? Nej.

4 kommentarer:

Elin sa...

Ååå, de vill jag fara på! Påminn mig bara innan, Lina :-)

Ylva sa...

pepp pepp!

Ylva sa...

eller alltså: jag kommer! nån som vill hooka med mig innan? aldrig att jag vågar gå ensam...

Elin sa...

Ja, vi kan väl träffas allihopa innan! ...vill inte heller gå ensam :-)